روابط عمومی بازار بزرگ ایران

روابط عمومی بازار بزرگ ایران

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

20 مقصد ارزان برای گردشگری

دیلی‌تلگراف در گزارشی به بررسی 20 مقصد ارزان و 4 مقصد گران جهان پرداخت. این روزنامه که بر اساس گزارش رقابت‌پذیری مجمع جهانی اقتصاد دست به انتشار این خبر زده، با اشاره به ایران به‌عنوان ارزان‌ترین مقصد دنیا، نوشت: «اصفهان در میان مکان‌های نادر مانند آتن یا رم قرار دارد که در تازگی روح بشریت مشترک هستند.» همچنین در این خبر از مسجد جامع اصفهان به عنوان یکی از سایت‌های میراث جهانی نام برده شده است. این گزارش که براساس عواملی همچون امنیت، زیرساخت‌ها، سلامت و منابع فرهنگی تدوین شده است، اسپانیا را به عنوان بهترین مقصد از نظر رقابت‌پذیری معرفی کرده است و پس از آن نیز فرانسه و آلمان قرار گرفته‌اند. کشورهای دیگری که در دیلی‌تلگراف ذکر شده‌اند به ترتیب ارزانی پس از ایران عبارتند از: مصر، مالزی، الجزایر، اندونزی، بوتان، یمن، قزاقستان، تونس، هند، روسیه، قطر، بوتسوانا، لائوس، مغولستان، گواتمالا، عربستان سعودی، تایلند، نپال و سریلانکا.  در این خبر سوئیس به عنوان گران‌ترین مقصد جهان معرفی شده و پس از آن بریتانیا، باربادوس و ایسلند به‌ترتیب به‌عنوان 3 مقصد دیگر گران جهان نام برده شده‌ ا‌ست.

معرفی کتاب ؛ دکو نگاهی به هنر-صنعت مبلمان (جلد 2)


یکی از مبانی تفاخر انسان ها در تمامی دوران‌ها، آراسته بودن روح آن‌ها به مقوله هنر است. هنر زاییده روح جستجوگر انسان‌ها در طول تاریخ است و همیشه از آن به‌ عنوان سمبلی متعالی برای معرفی ابناء بشر یاد می‌شود. این نماد تفاخر در ایرانیان به فراوانی یافت می شود؛ تا آنجا که چنین بر زبان ها جاری است: "هنر نزد ایرانیان است و بس".

در این راستا یکی از هنرهای ماندگار سرزمین ما ایران در طول تاریخ و در سده‌های متوالی هنر- صنعت چوب و مبلمان است و پیشینیان ما اولین استفاده کنندگان از صندلی و مبلمان لقب گرفته‌اند و تاریخ گواهی راستین بر این ادعاست.

در این مرقومه قصد دارم به معرفی کتابی بپردازم که در آن نویسنده، مهندس علی انصاری سعی کرده است از این تاریخ و شکوه و عظمت بگوید. وی کتاب را در سه فصل جمع‌آوری و تالیف نموده و انتشارات مرکز ترجمه و نشر کتاب در سال 1391 مبادرت به چاپ جلد دوم آن نموده است. هدف از نگارش کتاب در مقدمه، بررسی و معرفی تاریخ هنر-صنعت مبلمان ایران در طول تاریخ بیان شده است.

وظیفه روابط عمومی‌ها تلاش برای ارتقاء سرمایه اجتماعی است.


رییس دفتر رییس‌جمهوری تاکید کرد که امروز مهم‌ترین وظیفه مجموعه روابط عمومی‌ها تلاش برای ارتقاء سرمایه اجتماعی و امید در جامعه است.

به گزارش  ایسنا، محمد نهاوندیان  در دیدار مدیران روابط عمومی استانداری‌های سراسر کشور، اظهار کرد: روابط عمومی در تعریف جدید یک کانال دو سویه است که در آن عرصه های متنوع ارتباطاتی، از جمله مردم با دولت و مردم با مردم قابل تعریف است. در این عرصه هر گونه انسداد یا نقص و تحریف در انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده، در حقیقت نادیده گرفتن تلاش انبوه مدیران، کارمندان و کارگرانی است که از دل مردم بوده و طی این سال‌ها، مشغول تلاش و خدمت صادقانه به مردم بوده‌اند 

معرفی کتاب ؛ دکو نگاهی به هنر-صنعت مبلمان (جلد 1)


هنر- صنعت مبلمان و دکوراسیون فرهنگی دیرینه و همگام با قافله تمدن بشری دارد. این صنعت، در مقاطع مختلف تاریخ، همگام با پیشرفت ها و جهش های علمی و تکنولوژیک بشر، همواره سعی کرده است ذائقه مخاطبان را با خود همراه کند.

نوروز

آغاز سال یکهزار و سیصد و نود وشش هجری خورشیدی بر همگان مبارک....